torsdag 16 februari 2023

Long time no see.....

 Alltså... det här med att uppdatera bloggen har jag inte varit speciellt duktig på och jag skall inte på något sätt säga att jag skall skärpa mig för det kommer jag förmodligen inte att göra.

Skall dock försöka uppdatera er med allt som hänt under denna tiden. 

Vega ( Rochamgo's Sweet Gry af Guro ) har blivit parad med den fantastiska Jazz ( Alport Black Magic )

Dom fick 3 fantastiska valpar, 1 hane och 2 tikar. Tyvärr fick alla valparna PHTVL så dom har flyttat till fantastisk hem.

Allt annat går sin gilla gång här och planer ligger under konstruktion. 

Året började med MyDog. Jag var där med Zazza, Vanilla, Packe och Iris och Ella

Emma som har Vega var där med och förutom Vega så visade hon även Vanilla. Bilder och kritiker kommer.

Nästa evenemang som stod på tur är staffepromenad i Slottsskogen, där det som vanligt kom många hundar och ägare.

Vinterspecialen stod sedan på tur och återigen visade sig Rochamgoare på framfötterna

Vinterspecialen blev en mycket trevlig historia för kenneln.

Nu kommer det lite blandade bilder .



















Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa