måndag 21 mars 2022

Oj oj vad tiden går...

 Hua mig vad jag är dålig på att uppdatera min blogg. Skall försöka bättra mig. 

Mycket har hänt men kommer inte gå in på allt.

I februari blev jag invald i styrelsen i staffeklubben, skall bli så kul att jobba med klubben igen. Mycket som skall fixas inför Gränna (som äntligen blir av igen). 



Hittat hane till Vega som skall paras nu i mars. Info om hane kommer senare. 

Vega (Rochamgo's Sweet Gry Af Guro)




Den 5 april åker jag till Danmark för att hämta hem lille Packe eller som han heter i stamtavlan Nordic Rocks The Amazing Spiderman. 






Skall verkligen bli kul med en liten röding i familjen igen, han är efter 
Int.Ch. Tyrara's Snowflake's Huge Grizzly
                                                            CH. Rochamgos Guilty of Love


I lördags tog jag med mig Vanilla och Vega för en lite mysstund hos Eva Rose på kennel Little Frogs som fotade mina små stjärnor. Bilderna på Vega kan ni se ovan. Här kommer bilder på Vanilla (Rochamgo's Golden Blend D'la Nella)


Snart kommer även Zazza (Crudha Realtniél Dayenne) hem igen efter att varit hos Mia och Mattias på kennel Dayennes med sina valpar.

Vi har ju även haft dagisbarn här i form av Ninja (Rochamgo's Valentino Porthos) Nu har han dock fått ny dagisplats men hoppas vi får passa honom någon gång igen.

Ja det var väl allt för denna gång, har säkert glömt massor men men.... Tanten är gammal 😂






                                                    


Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa