tisdag 13 september 2011

Lite uppdatering

Nu har det gått ett par veckor sedan jag skrev här, tiden bara rusar iväg och jag känner ibland att jag inte hinner med. Utställningar har det också blivit. Fört ut efter Norrköping var Backamo. det regnade småspik och var ett ganska otrevligt väder, men när det var dags för staffarna så kom solen fram och sken under vår bedömning.

Hulda skötte sig som vanlig med bravur, hon fick Excellent med CK och oplacerad i Bästa tik. jag är så stolt över denna lilla dam och att se hur roligt hon tycker det är.






Lite bilder från Backamo. den nedersta bilden har Sophia tagit med Lailas kamera. Tack för den underbara bilden.

Ett stort grattis till Eva och Sonja till Championatet på Anita samt till BIR, grattis även till Johan och Maria för Championatet på Zorro och BIM

På söndagen bar det av till Tånga Hed. Som vanligt var jag först på plats, upp med tältet och fram med kaffet......

Hulda gjorde en repris på lördagen, dvs Excellent med CK och oplacerad i Bästa tik. Hon är så underbar min lilla docka är så mallig över henne. Stort grattis till alla fina placeringar till Eva  med Basil, Sonja med Anita samt Thomas med Blixten

1 kommentar:

Frideborg sa...

Gulliga Hulda, så fin du är lilla snuttan.
Bamsekramar från oss i Åby

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa