lördag 10 juli 2021

Long time, no see!!

 Jösses, vad är jag för människa egentligen :) har inte uppdaterat på över 6 månader. men så kan det bli när livet kommer i mellan och tiden inte räcker till. Inget försvar men en förklaring.

Hoppas att ni alla som följer mig och som bara kikar in har förståelse för detta. Som sagt så har det hänt en del saker, både roliga och tråkiga. nu siktar jag dock framåt och livet ser mycket ljusare ut än på mycket länge.

Har ju inga utställningsresultat att redovisa då det inte varit några utställningar alls nu ubnder Corona. Kommer dock att bli ändring på detta då jag och lilla Vanilla kommer ge oss ut i ringen 17 juli för första gången. Ja just det lilla Vanilla föddes den 8 februari och är efter Nella & Buddy. Sen i augusti blir det 2 dagars i Backamo, en Nordic Show och en Internationell som även är Cruftskvalificerande.

Några tikar har jag beslutat mig för att inte avla på mer eller inte alls. De är Maggie, Märta, Zippo och Maestro. Dom har nu övergått i fodervärdarnas ägo fullt ut. tack dem för gott samarbete <3

Tyvärr har Hulda (Tadpoles Dysnomia) lämnat oss i stor saknad och minnerna kommer hjälpa mig att gå framåt.




















Lite foton på hundar hemma och valpar som flyttat



Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa