måndag 8 juli 2019

Gränna 2019

Lite uppdatering från bästa helgen i Gränna! Först vill jag dock tacka valpköpare, fodervärd och vänner för en fantastik helg. Jag är då glad och stolt och jag älskar er alla 💞
På fredagen tävlade Rochamgo's Charming Charyna "Ella" i Lydnad, klass 2. Tyvärr har jag inget resultat ännu därifrån.
På lördagen ställde Victor upp i Blåbärsklass i Agility, dom blev diskade för Victor tyckte livet bara var för skôj för allvarliga saker som tävling. Underbara kille 💙 som hade en kul dag på banan.
På lördagen kom också härliga söta Peg med matte och husse på besök.
Sen har vi söndagens aktiviteter.... Vi börjar med yngsta
Rochamgo's Suger Plum " Nova" gjorde sin första rasspecialen i Gränna.
Hon blev oplacerad i valpklass 6-9 månader men med jättefin kritik.
Rochamgo's For A Few Dollars More
"Månnster" fick Excellent sedan oplacerad i unghundsklass med fin kritik.
Rochamgo's Tuffa Victor "Victor" fick Excellent i unghundsklass sedan oplacerad med fin kritik
Rochamgo's Million Dollar Baby
"Maggie" fick Very Good i unghundsklass med fin kritik.
Villamagna Dogs Lucia "Lucia" fick Excellent sedan oplacerad i unghundsklass ok kritik
Rochamgo's Guro Af Diego "Nella"
fick Excellent i öppenklass, blev uttagen i första omgången men sen stannade det där. Fin kritik fick hon.
Rochamgo's Eldrid Af Diego "Dolly"
fick Excellent i öppenklass sedan oplacerad fick fin kritik.
Jag hade även det stora nöjet att få visa Rochamgo's Sweet Diamond Dayenne. Hon fick Very Good i unghundsklass med fin kritik.
Hade även uppfödarklass där Månnster, Dolly, Nella och Olivia var med, vi blev omplacerade men fick fin kritik.
Så stolt över er alla 
Sen vill jag gratta alla vinnare, ingen nämnd ingen glömd 🎉🥂🎉







1 kommentar:

Maggies matte sa...

Finaste familjen ❤️ Tack för en jättetrevlig helg!

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa