onsdag 14 november 2018

Lite uppdatering!!

Jaha vart är vi nu då? Tiden går så fort och jag hinner knappt med...
Mycket händer i Sverige och världen, både inom staffarna och i vanliga livet.

Förra helgen var jag hemma hos finaste Sasha och hjälpte hennes matte Stephanie när Sasha skulle valpa. Det blev 3+3. Fantastiskt fina valpar och en fantastisk valpning 💗 Så tacksam att få vara med när älskade Sasha valpade.

Jag tror att Dolly är dräktig men vågar inte säga det rakt ut för då händer det väl nåt.

Lucia har börjat på Nose Work och det verkar som om hon tycker det är ganska skoj. Trevliga medkursare har vi i alla fall och självfallet bästa kursledaren.

I slutet på november skall jag få vara behjälplig vid valpningen på en Landséer. Det skall bli mycket spännande och jag ser stolt fram emot att få stötta och hjälpa till, det är en ära att folk tycker jag är duktig.

Den 18 fyller Maggie, Månnster och Harry 1 år. Det är inte klokt vad tiden bara flyger i väg. Den 28 november fyller G-barnen 5 år.

Bjuder på en bild på Dolly, min älskade skitunge 💖💖💖




Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa