torsdag 29 december 2016

13 dagar.....

Kvar tills Ada skall valpa. Nu har hon flyttat hem och precis som jag trodde var det Carma som skulle vara lite tyken och ifrågasätta vad Ada hade där att göra 😂
Hon är en liten bitch den där, men så go.
Här kommer det några bilder på goa Adas mage.



Den sista bilden är på valp hagen och självfallet reste sig Ada upp för att gå när jag fotade.

Carma har varit hos veterinären och fått sitt öra kollat. Det var lite svamp som letat sig ner där. Fick medel med hem för att behandla. 
Vilken underbar liten klinik jag hittat som inte är uppköpt av de stora riskkapitalbolagen ännu. Jag hoppas att dom kommer få bra tillströmningen av klienter så att dom kan klara sig utan dem. Både veterinären och sköterskan vi träffade var fantastiska. Kliniken heter Billdals Djurklinik. Jag rekommenderar dom stort.

Nog för nu och tack till mina följare som tappert väntar på nya inlägg......
Ni är bara bäst 💜

Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa