lördag 23 januari 2016

Lite nytt

December var senast jag skrev i bloggen.... Puh!!!..... Dåligt av mig :)
Skall försöka bättra mig.
Lite grejer har hänt.
Destiny & Ashlans valpar har flyttat allihopa, lilla Pernilla är dock här på dagarna medans husse arbetar.
Rochamgo's Ninja Af Ashlan "Pernilla"

En bild på vart på alla syskonen kommer det här.........
Rochamgo's Geisha Af Ashlan "Molly"

Rochamgo's Samuraj Af Ashlan "Noah"

Rochamgo's Shogun Af Ashlan "Shogun"


 Jag har hittat en hane till Cerise och hon är frisk så kommer jag att åka till England nästa sommar med henne. Här kommer det en nytagen bild på Cerise

Ronjastaff's Lady Million "Cerise"

Dolly utvecklas precis så som jag vill och det skall bli så kul att få ställa henne och se vad domarna kan tycka om henne. Här kommer det en bild på henne.

Rochamgo's Eldrid Af Diego "Dolly"

Nu är det snart dags för att åka till Stockholm och vara med på Vinterspecialen samt årsmötet där uppe.


Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa