tisdag 19 augusti 2014

Uppdateringar...

Eftersom One har problem med sina servrar så kommer jag att uppdatera här i stället för på min hemsida.


Destiny är nu parad och jag ser fram emot den 15 september när hon skall på ultraljud. Självklart kommer resultatet av det att läggas upp här.

Lemmy hade en väldigt skön stil när han parade, han la sig och sov.  Första parningen varade i 33 minuter och andra varade i 55 minuter.




Mycket spännande kombination som kommer att säga mig enormt mycket om framtiden och som kommer att vara en av byggstenarna i min fortsatta avel då jag kommer att spara en tik ur denna kombination.

2 kommentarer:

Lemmy sa...

_o/ Nu hoppas vi på många JRs. :-)

Rochamgo's sa...

Ja vekligen :)

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa