lördag 23 augusti 2014

Tånga Hed 23 augusti 2014

Idag har det varit utställning på Tånga Hed och jag visade, Enya, Lemmy, Ella, Hulda & Bärta. I BIS Veteran visade jag även Liam.

Enya Blev BIR valp 6-9 månader och slutade dagen med att bli BIS 2 valp
Här är hennes kritik:

Sedan var det Lemmys tur att äntra ringen, han är så ljuvlig kille och det är en fröjd att få ställa honom. Tack Jocke för att du har sådant förtroende för mig med honom. Här kommer Lemmys kritik:

Sedan var det Ellas tur att gå in i ringen. Idag visade hon sig från sin absolut bästa sida, gick & stod som en gudinna. Tack underbara Therese för förtroendet, det gör jag gärna om. Tyvärr har jag inte hennes kritik men det behöver man inte skämmas för. Hon fick Excellent dock utan CK men vad gör det när hon var så underbar.

Nästa som skulle in i ringen var Hulda i Championklass, ni som känner Hulda vet att hon inte går in och gör något ogjort. Hon visade idag igen att hon är en stjärna (ialla fall i mina ögon). Här kommer hennes kritik:

Sist ut av hundarna var Bärta som sin vana trogen skötte sig exemplariskt och verkligen svävade runt ringen. Här är hennes kritik:

Tack alla underbara människor som jag träffat idag, hoppas att vi ses snart igen......




Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa