onsdag 8 februari 2012

Räknar ner......

Idag är det 26 dagar kvar till Huldas beräknade dag för valpning. Mycket spännande. jag är så glad att jag har något positivt att se fram emot istället för allt tråkigt som händer runt omkring.

Jag längtar verkligen efter dessa små bebbar och jag kommer att bo i valplådan. Min underbara lilla Hulda. Idag skall jag ta nya kort på henne.

Haha hon börjar bli lite grinig på Destiny som gärna vill leka och busa, detta vill dock inte Hulda utan fräser ifrån ganska bra. Vad händer då ?? Jo mamma Bärta kommer springande till "räddning" och skall tala om för destiny att man busar inte med en som är dräktig.

Bärta och Destiny kan busa hur länge som helst, dom har så roligt ihop. Till slut måste  man säga till dom att lugna sig lite för dom är helt slut och Bärta är ju ingen ungdom längre även om hon tror det fast efter kastreringen så har det blivit mer fart på henne.

Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa