fredag 29 juli 2011

Ny dag

Ja då ligger det en ny dag framför våra fötter, vad vi gör av en står helt upp till oss själva. Jag skall till skogen med några av hundarna. Gamla Cigge och Bärta år stanna hemma idag.

Jag skall försöka träna lite med de 2 små också, lägga ett spår för både Destiny och Hulda i skogen så får vi se hur det går. Det är så härligt att se hur de båda verkligen gillar att jobba och det gör att även jag tycker att det är skoj.

Återkommer senare under dagen och berättar hur det har gått. Ha nu en underbar dag tills vi ses igen.

Jaha det var det roliga!!!!! Blev inte alls som jag hade tänkt mig. Det blir gräsklippning istället.  Jaja inte illa det, nu är gräsmattan någorlunda fin i allafall. Hundarna fick springa omkring och busa istället.

Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa