torsdag 10 oktober 2019

Massa nyheter...

Nu kommer det en lite längre uppdatering av vad som hänt här.

Lucia har blivit parad och jag är ganska säker på att hon är dräktig




Jag och Dolly åkte till Åland på utställning och där gick det också bra. Hon blev 3de bästa tik där.

Vi har varit på utställning på Tånga Hed och vilka resultat vi fick.
Månnster knep en 4 de bästa hane placering med superfin kritik.
Maggie Excellent i öppenklass (då jag hade anmält henne i fel klass ) också med en superfin kritik.
Dolly blev 3 de bästa tik med superfin kritik. Så himla stolt över hundarna.
Jag fick även den stora äran att visa Bibbi (barnbarn till Hulda) hon fick Excellent med superfin kritik.







Som om detta inte var nog så har jag varit i Stockholm och parat Nella.



Mer uppdatering kommer framöver

Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa