fredag 21 oktober 2016

Vi hamnade hos veterinären. Destiny måste snittas. Är så ledsen men veterinären verkar helt underbar. 2 valpar föddes hemma. 1 hane och 1 tik. Tyvärr levde inte tiken. Nu håller vi alla tummar för Destiny och de små som ligger i kvar i magen. Håll tummarna för Destiny 
Stort tack till Cilla & Ia  som sig med småtöserna ut. Åsa  & Anette som suttit med mig i valplådan. Tack till Laila  som kommer och hjälper till.
Ni är guld värda för mig

 Tack alla underbara människor som finns där ute. Det var längesedan jag kände sån värme och kärlek från så många. Så härligt.... Destiny och de små mår alldeles utmärkt och Destiny håller serenad  Nu blir det natten och dags att få lite vila för oss allihopa. Stor kram till er alla önskar jag, Destiny och de små 












God morgon alla underbara goa vänner. Jag tackar er alla från djupet av mitt hjärta 
Destiny har hållit lite serenad i natt men inte så mycket som jag trodde. Trots hög som ett hus och kanske lite smärta är hon ändå den bästa mamman. Det finns inte ord nog att uttrycka min sorg över de 2 änglarna. 

Vad skall jag säga om de människor som fanns runt oss igår? Hittar inga ord.... Mitt hjärta svämmar över av kärlek till er 
Hoppas att jag någon gång kan ge bara lite tillbaka 











Här är de 1 dag gamla










Här är barnen 2 dagar gamla





















Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa