måndag 29 februari 2016

Alltså på allvar......

Hur svårt kan det vara att skriva några rader varje dag i bloggen :) det känns som om det hela tiden kommer något i mellan.....

Ja i förra inlägget skrev jag ju att det var dags för Vinterspecialen samt årsmöte, jo det gick väl så där ;)
På väg upp upptäcker jag att en bränsleslang läcker och det rinner bensin ur bilen, vilket gör att resan upp till Stockholm blev ganska dyr. Väl där så fick jag i alla fall checkat in på hotellet och fixat så att en verkstad skulle fixa bilen för mig.

På lördagen var det så dags för utställning och mycket trevligt folk var det på plats och massa fina hundar.

Lite stressigt dock när det var två olika ringar som flickorna skulle in i. Tack vare fina Ida gick det vägen <3 p="">
Både Cerise och Dolly skötte sig alldeles utmärkt, mina fina flickor. Här kommer kritikerna på dom



På kvällen sedan blev det buffé som avnjöts tillsammans med en del nya bekantskaper. Alltid trevligt att träffa nya människor. 
På söndagen var det meningen att jag skulle gå på årsmötet men eftersom jag inte hade någon möjlighet att ta mig hem så fick jag åka med goa Laila och Inger så det fick jag skippa.

På det hela taget en mycket lyckad helg trots havererad bil.

På onsdagen efter var min bil fixad och Johan mötte upp mig på Arlanda och körde till verkstaden.

Fy fasen så mycket gött folk det finns där ute.......


Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa