tisdag 22 oktober 2013

Hua mig ........

Jag har blivit fruktansvärt dålig på att skriva i bloggen.....Känns dock lite tråkigt då det verkar som om folk inte är intresserade.

Hur som helst så har det hänt en del sedan jag skrev senast. Hulda har varit i Danmark på resa tillsammans med Anita, Basil och Gärda. Så skönt när man har en sådan vän som Eva Lindkvist som kan hjälpa till med att anpassa mig och mina hundar.

Hur gick det då i Danmark??? det gick bra....Hulda fick Excellent båda dagarna, CK på lördagen men inte på söndagen.

Hulda är nu parad med Espen, ultraljud kommer att ske i slutet på oktober. Valparna beräknas komma runt den 1 december.

Sonja och jag är ute dagligen på våra små rundor och vi delar upp så att alla får vara med.









Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa