måndag 1 augusti 2011

Staffepromenad

Igår vart det staffepromenad i Härskogen, vi var ca 20 hundar med hussar och mattar som samlades. Underbart att promenera där.
Vädret var helt underbart så det var skönt att kunna gå ner till vattnet med hundarna så de fick svalka av sig lite. Sen blev det fika och tjötestund.

Tack alla goa människor för att ni gjorde det till en fin dag.

Idag är allt lite tyngre då min pappa fyller år, eller skulle......vet inte hur man skriver när det handlar om en död människa.

Jag önskar att du fanns kvar bland oss och att jag kunde få ge dig en så stor kram att du skulle tappat andan. jag älskar dig pappa och du finns alltid i mina tankar. Grattis på födelsedagen

Inga kommentarer:

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa