tisdag 27 juli 2010

Nu var det....

länge sedan jag skrev något i bloggen.

Lite sorg har vi i familjen då Bianca inte fick några valpar, troligen har hon kastat valparna eftersom vi såg valpar på ultraljudet. Det märks även på henne för hon är lite deppad tror jag. Hon sover hellre än att leka med dom andra. hon luktar i allafall väldigt gott tycker Cigge som hela tiden vill bak i rumpan på henne :)

Vi tar dock nya tag och gör ett nytt försök vid nästa löp, har även bestämt mig för att ta en sista kull på Bärta.

Det är tur dock att dom inte skall löpa nu för jag väntar på att få operera mig och det skall jag göra den 26 augusti, äntligen blir det av och jag kan bli frisk igen. Har inte lust att åka in och ut till akuten så som jag har gjort den senaste tiden, det tar på en väldigt mycket.

Tack alla underbara människor som jag har runt mig som stöttar och peppar mig hela tiden. Jag är verkligen lyckligt lottad som har sådana vänner. Massa kramar till er, ni vet vilka ni är.

1 kommentar:

Frideborg sa...

Va fint du har fått det här på bloggen !
Ja det var sorligt med Bianca. Men det var inte menat och nya tag tages eller hur?
Kanske blir det en liten valp från Bärta framöver som sätter tassmärken i våra hjärtan och vårt hem. Vi ser med tillförsikt fram emot det.

Många varma Kramar från Marina Göran och barnen

Terrorister ❤️

 Här kommer det lite bilder och filmer på Iris, valparna och Issa